Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-27, 05:45   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

v64 ÅBY


Fina lopp ikväll ....Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 07:34   #2
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2506
Standard

April Love D.E får bli den roliga spiken idag. Lättas från järnskor till barfota (om veterinären inte hittar nån anledning till nytt barfotaförbud) samt jänkarvagn.

Regnar mkt i göteborgsområdet nu dock har inte koll på halshästar osv.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 10:22   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

www.miljondragen.bloggo.nu
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 10:37   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Ort: Sveriges framsida - västkusten
Inlägg: 51
Sharp$: 535
Standard

Är inne på att Donna Di Quattro städar av detta gänget i avdelning 1. Distansen talar för detta, och hästen har haft fin form en tid nu. Står på tur för seger och jag spikar.

Habito vinner förmodligen då han är bäst och har bäst kusk, men vill gärna gardera med Drogba Bob (som satt fast senast och visade fin form innan det) och Predator Icon.

En felfri Appollonia vinner säkert också - imponerade mycket senast! - men frågan är väl om det blir felfri avgång? En utmärkt A-häst i mitt tycke då det finns ett fint värde att gardera en så stor favorit.

Lycka till med liren!
magicalrat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 11:26   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

är Ludde som kör Apollonia? vad hände med Veijo? den favoriten ska vi fälla..eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 11:27   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

oj ser nu att Jörgen kör April....
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 14:21   #7
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
är Ludde som kör Apollonia? vad hände med Veijo? den favoriten ska vi fälla..eller?
Gratis intervju med Veijo från Spelvärde.se.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), Frasse77 (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 14:25   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Ett gäng ng-hästar, några av dom lär vinna

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 14:29   #9
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Riktigt bajsväder och klass 1 varning utfärdat. Intressant

http://www.expressen.se/gt/smhi-utfa...r-vastsverige/
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 14:43   #10
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Intervjuer med Peter i samarbete med Spelvärde.se.

V64 Åby 27/8:

- 1 Fleetfoot Hanover (V64-1) debuter över lång distans och det är ju säkerligen inget plus. Tanken är att köra ett rygglopp här – det är min grundplan. Det är ännu lättare att välja den taktiken när loppet går på Åby och open stretch finns. Så förhoppningsvis kan vi släppa till någon bra. Öppet med murphybländare, jänkarvagn och barfota runt om.

- 2 Drogba Bob (V64-2) är i fin författning och jag ser gärna att hästen kommer till ledningen om det går. I den positionen kan han sälja sig dyrt, men det är god chans att han får ett fint lopp oavsett. Senast var det mycket sparat kvar som fastlåst. Halvstängt huvudlag, barfota runt om och jänkarvagn som senast.

- 1 Apalachicola (V64-3) har inte det där lilla extra. Hon har ett fint läge och kan smyga med så får vi se hur långt det räcker. Hon är medium från start och känns helt okej i träningen. Men jag tycker att hon mest har hängt med på sistone och det blir vanlig vagn, öppet huvudlag och skor som senast.

- 7 Alfa Tesoro (V64-3) gör bra dagsverk varje gång, men har spår långt ut på vingen. Allting ser bra ut inför denna start och det nya idag är att det blir jänkarvagn istället för vanlig vagn. Han går även med murphy på ena sidan och can’t see back-muff på andra sidan, samt skor runt om som senast.

- 4 Glamour Håleryd (V64-4) har haft en liten träningsperiod och jag tror att hon kommer gå bra direkt. Hon behöver snällt upplägg för att komma till och vi får smyga med och hoppas på lite tur. Vanlig vagn senast, men nu när det är spår ett i volten så kör jag med jänkarvagn. Annars blir det helstängt huvudlag och barfota fram som senast.

- 13 Roxy Trio (V64-4) har ett svårt läge, men är en nyttig häst. Hon får smyga med och ta en hygglig placering är väl realistiskt. Det är inga problem med voltstart för hennes del och det blir murphy på vänster sida, barfota och vanlig vagn som senast.

- 2 Challenge (V64-5) är en jättefin travare som var lite förbättrad senast när vi plockade skorna runt om. Nu blir det barfota fram bara. Förhoppningsvis så kommer hon ned på sargen för hon har inte haft det där lilla sista i sig. Allting känns bra inför loppet och hon har ett fint läge. Det blir jänkarvagn och öppet huvudlag som senast.

- 9 Port Ellen Broline (V64-5) tog till en snöplig galopp senast och det blev lite stopp framför 200 kvar. Hon hade haft chans till en finalplats om det hade löst sig. Allting känns bra med hästen efter senast, men nu blir det aluminumskor runt om då hon har lite slitna hovar. Helstängt huvudlag och jänkarvagn.

- 11 Angel Rain (V64-5) var väldigt bra senast måste jag säga. Det var plus i kanten och hon har känts bra inför detta. Allting tyder på att hon kommer göra ett bra lopp ikväll och det blir inga ändringar. Jänkarvagn, halvstängt huvudlag och skor runt om.

- 3 Canappealformore (V64-6) krånglade till det för sig bakom bilen senast och kom ur balans och galopperade. Han kändes bra annars och håller nyttig form. Det nya idag är att han ska gå med urryckare för första gången i vår regi. Vi har provat det hemma och det har gått bra. Det blir helstängt, jänkarvagn och barfota runt om som senast.

- 10 Dolan Spring (V64-6) går bra lopp varje gång och allting ser bra ut med honom. Allting tyder på att han kommer göra ett bra lopp och vi får hoppas att det löser sig för honom från bakspår. Dolan har visat lite mer än Canappealformore, men har ett sämre läge istället. Halvstängt huvudlag, vanlig vagn och skor runt om som senast.


/ http://www.untersteiner.se/archives/4185
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), Frasse77 (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 15:19   #11
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 133
Sharp$: 1428
Standard

Ariel Boko förlorar väl aldrig på 2640m med kuskplus samt rätt distans.
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 15:45   #12
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Högintressanta skoryck i treåringsloppena idag
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 16:06   #13
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

ANGEL RAIN var grym sist
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 16:22   #14
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jockegais Visa inlägg
Ariel Boko förlorar väl aldrig på 2640m med kuskplus samt rätt distans.
Galopp senast och jag har dessutom beslutat mig för att Inte spika Örjan rent generellt, tycker att han titt som tätt svarar för märkliga styrningar... Nog anledning för mig att gadda
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-27, 16:36   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 844
Sharp$: 37827
Standard

Jag singlar Fleetfoot Hanover (Spets eller vinnarhålet, tror Peter vill ta dem på OS), Habito (S&S) och R.G.'s Thunderbolt (Ska vara en riktig skjutare).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+3)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td